• VRAGEN? BEL ONS!

    Als u vragen heeft, bel dan gelijk met ons. Grote kans dat u Astrid aan de telefoon krijgt. Zij zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk te helpen!
    U kunt ons bereiken op werkdagen van 8:30 uur  tot 17:00 uur. Mailen kan natuurlijk ook. Ons streven is om u altijd binnen 24 uur van een reactie te voorzien. 


    Aves AssurantiĆ«n 
    Laan van Indie 6h
    7602DB Almelo 

    Telefoonnummer: 0546-455 707
    Faxnummer: 0546-455 736
    E-mail: info@avesverzekeringen.nl

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat doet Aves Finance voor mij?
Aves Finance geeft u advies over uw verzekeringen, hypotheekvraagstukken en pensioenoplossingen.Wij geven advies op maat en gaan altijd op zoek naar de best passende oplossing voor uw persoonlijke situatie. Bel 0546-455707 voor een geheel vrijblijvende afspraak waarin wij uw wensen zullen inventariseren om een persoonlijk advies uit te kunnen brengen. 

Moet ik voor de dienstverlening van Aves betalen?
Aves adviseert u graag en doet er alles aan om zaken goed voor u te regelen. Voor deze dienstverlening vragen wij een vergoeding. Tot 2013 wordt voor schadeverzekeringen een provisie gerekend. Wij zullen vervolgens aansluiten bij de nieuwe wetgeving. Afhankelijk van uw wens, wordt voor hypotheken een vergoeding gevraagd op basis van een uurtarief of een vaste fee. Het eerste intakegesprek is bij ons gratis en geheel vrijblijvend. 

Hoe moet ik de premie betalen voor mijn verzekeringen, hypotheek en/of pensioen?
De premie van uw verzekering, pensioen of de maandelijkse afdracht van uw hypotheek betaalt u direct aan uw verzekeraar of bankinstelling. U hoeft hiervoor dus niets aan Aves Finance over te maken.

Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?
De premie van uw verzekering, pensioen of de maandelijkse afdracht van uw hypotheek betaalt u direct aan uw verzekeraar of bankinstelling. U hoeft hiervoor dus niets aan Aves Finance over te maken.

Wat moet ik doen bij een geboorte?
U kunt een geboorte telefonisch of per mail aan ons doorgeven. Wij zullen dit verweken in ons systeem en bekijken of uw verzekeringen moeten worden aangepast. Mocht dit nodig zijn, zullen wij contact met u opnemen. U hoeft dus zelf niets uit te zoeken of te regelen.

Wat moet ik doen bij een overlijden?
Als u een dierbare verliest, staat uw hoofd niet naar de administratieve afwikkeling. Wij nemen hierin uw zorg graag uit handen. U kunt hierbij denken aan aanpassing van uw schadeverzekeringen, zorg dragen dat de juiste stukken bij de uitvaart, levensverzekeringen en pensioeninstantie terecht komen. Wij kunnen u ook bijstaan met  fiscale vragen die hieruit voortvloeien. Hiervoor hebben wij in ieder geval het volgende van uw nodig: het bewijs van overlijden afgegeven door de burgerlijke stand en een brief met vermelding van het bank- en/of gironummer van de begunstigde.

ONTVANG VRIJBLIJVEND ADVIES

Vul in en wij nemen contact met u op!

Voornaam
Achternaam
Telefoonr.
E-mail adres
Mijn vraag